המכיניסטים שהפכו לאוהדים מושבעים

חניכי מכינת תבור, מלווים כבר שנים את הקבוצה ומוסיפים הרבה צבע ליציע. חניכי המחזור הנוכחי- מחזור י״ג, הגיעו למשחק בנתניה מ... ירושלים, שם היו עסוקים בפעילות חברתית, ואפילו קיבלו חולצות למזכרת של המועדון
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

אוהדי הפועל נוף הגליל כבר התרגלו לראות במשחקי הקבוצה את המכיניסטים של מכינת תבור, שמוסיפים המון צבע ליציעים בעידוד ובשירה. הצעירים לפני גיוס הגיעו גם למשחק המכריע בנתניה מול הפועל כפר שלם, שהבטיח את הישארותה של הקבוצה בליגה הלאומית.

חניכי המחזור הנוכחי- מחזור י״ג, הגיעו למשחק מ... ירושלים, שם היו עסוקים בפעילות חברתית, על מנת לדחוף ולעודד את קבוצת הפועל נוף הגליל במאבק ההישארות בליגה.

בסיום המשחק הצעירים נוב בנאי, פלג חסון, נעמה כהן וירדן גוילי, כל כך התלהבו מהניצחון וביקשו ממני בליתי, אשר מנהל את הקשר עם הרשות ואת תחום המעורבות בעמותה, שיארגן להם חולצות של המועדון.

בליתי פנה לדוברות המועדון שמיד נענה ברצון לבקשה. הארבעה ימשיכו גם בשנה הבאה ללוות את המחזור הבא של המכינה בתור ״מלבגים״ (מלווה בוגר) לתקופת ההתאקלמות, וכמובן שגם יספרו על הקשר של המכינה והקבוצה המקומית כולל הצגת החולצות למזכרת.

את מכינת תבור בנוף הגליל מנהל בשנתיים האחרונות הראל כהן כשבעוד שלושה שבועות יסיימו המכיניסטים ויתגייסו לצה"ל, רובם לשירת משמעותי ופיקודי, כשאחוז הקצינים מקרב בוגרי המכינה עומד על למעלה מ- 50%.