שני זרים מאפריקה וקשר מליגת העל על הכוונת

כך גילו המאמן מוטי איווניר והמנכ"ל גיל ברעם, במפגש עם אוהדי הקבוצה, שהתקיים הבוקר בגרין. לדברי איווניר, 80-85 אחוזים מהסגל לעונה הקרובה כבר סגור. הכיוון: שחקנים צעירים ורעבים שרוצים להצליח
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

"הקבוצה עברה שתי עונות קשות, היא קצת הלכה לאיבוד. עם קצת מזל ועבודה קשה הדברים הסתדרו והמועדון נשאר בלאומית כי ירידה לליגה א' הייתה מכה לא פשוטה. היום יש אפשרות לשקם ולהחזיר את המועדון לאיפה שהוא צריך להיות", אמר היום (שישי) המאמן מוטי איווניר, במפגש עם אוהדי הקבוצה, רגע לפני פתיחת האימונים לקראת עונת 2023/24.

לדברי איווניר: "יש תהליך בניית קבוצה ושלבים, היום להגיד את המילה עלייה זה לא נכון, אנחנו בונים קבוצה חזקה וטובה שצריכה להיות בפליאוף העליון, בטח לא במסע הזה בשיתוף הפעולה בבניית הקבוצה. אני מכיר את הליגה ואת השחקנים, אני יודע איזה אופי צריך, שילוב בין צעירים לוותיקים, חדר הלבשה בריא. אנחנו עושים את השילוב בין הניסיון לשחקנים צעירים. אנחנו צריכים שחקנים רעבים ואיכותיים, אנחנו בונים את הקבוצה כמעט מאפס", הסביר.

לגבי הסגל אמר מוטי איווניר: "הכיוון הוא של הוא של שחקנים צעירים ורעבים יותר, שאולי המועדון ירוויח מהם בעתיד. ההכנה טובה, אנחנו עובדים בצוות. היום אנחנו עם אווירה ותקוות חדשות. אני מאוד נהנה פה, זה מועדון שכיף להיות פה, יש פה תנאים מעולים, הנהלה טובה, שקט תקשורתי. אנחנו בודקים כל שחקן בפינצטה ובונים את הפאזל לאט-לאט. אנחנו קרובים להשלים הכל, שלד טוב יש לנו. יהיו מבחנים שבהם נבדוק עוד שחקנים צעירים. איווניר גילה כי על הכוונת שני זרים צעירים מאפריקה ועוד שחקן בכיר בעל עבר בליגת העל.

המנכ"ל הוותיק גיל ברעם אמר: "תהיה הפרדה מוחלטת בין הקטע הניהולי לקטע המקצועי. יש את מוטי ואת דרסיליה, דודי גיל מאמן שוערים. עשינו מישמש גדול לשנות את האווירה. לא חושב שיש אף קבוצה בלאומית שיש לה בשלב זה 80-85 אחוז מהסגל, זה לא ברור מאליו. היה חשוב להביא את אוהד רבינוביץ' חזרה הביתה ולהשאיר את ז'ניה ברקמן".

גיל ברעם אמר שאחת הסיבות לעונה הגרועה בשנה שעברה הייתה שחקנים ללא שייכות. "הייתה השתוללות בינואר, אבל עשינו נכון. אין פה מועדון עשיר, הדבר שצריך להיות פה - כמה שיותר שחקני בית שישתלבו בקבוצה ולמלא את היציעים".

על הקהל, שיישב העונה ביציע המזרחי, אמר ברעם: "יש פה פוטנציאל, אני יודע שזה עבודה קשה, אבל בלי אוהדים כל העבודה הזאת לא שווה. הקטע של ההכנסה מאוהדים ממשחקי בית, לא מעניינת אותי. מה שהיה בנתניה, במשחק המבחן נגד כפר שלם מעולם לא היה וככה זה צריך להיות. חימם לי את הלב לראות 9 אוטובוסים מגיעים מנוף הגליל למשחק. עשינו עבודה טובה עד כה אבל לא סיימנו. מאמין שנצא לדרך יותר טובה".

ב-27 החודש הקבוצה תצא לדרך במבחנים למושאלים.