ישחקו הנערים לפנינו: מחלקת הנוער פתחה עונה

דולב פלוט חוגג את כיבוש אחד השערים
באירוע ססגוני וחגיגי פתחה מחלקת הנוער של המועדון את העונה במעמד יציעים מלאים עד אפס מקום. "מה שנשאר זה רק לנצח ואחר כך השמיים הם הגבול", אמר ראש העיר רונן פלוט. ונחשו מי גנב את ההצגה במשחק מול הבוגרים?
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

לעיני מאות ילדים והורים נרגשים ובמעמד ראש העיר, רונן פלוט, סגנו סמיון ברון, מנכ"ל העירייה עדי מלכה, נציגי המועדון ושחקני הקבוצה הבוגרת, ומאות הורים שמילאו את היציעים באצטדיון רובד נוער, מחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל פתחה את עונת 2023/24 בטקס חגיגי וססגוני. 

ראש העיר איחל למחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת הצלחה בעונה הקרובה ואמר: "מרגש לראות את כולם בתלבושת אחידה אדומה עם הסמל על החזה במתקן המפואר הזה. שיפוץ והפיכת הקומפלקס הזה לאחד המתקנים הטובים ביותר בישראל היה בראש מעייני מהרגע שנכנסתי לתפקיד ואני מתרגש לעמוד כאן ולראות את כל השחקנים. שמעתי שיש קבוצות טובות עם שחקנים טובים, מה שנשאר זה רק לנצח ואחר כך השמיים הם הגבול". באותו המעמד הודה פלוט למאמן מוטי איווניר על מסע ההישארות ההרואי בעונה החולפת ואיחל לו הצלחה בעונה הקרובה. "יש לו לב ענק", ציין.

ראש העיר, רונן פלוט

מחלקת הנוער פתחה את העונה
מחלקת הנוער פתחה את העונה
דרבי תוצרת מקומית
דרבי תוצרת מקומית
מחלקת הנוער פתחה את העונה
קבוצת הנוער
מנכ"ל המועדון, גיל ברעם


מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, הצטרף לאיחולים, הודה לראש העיר ואמר:
 "לא היה כאן שנים טקס פתיחה בגלל שלא היה מגרש ראוי ואני כל כך נרגש ושמח שיש לנו את אחד המתקנים המפוארים בארץ, אין לי ספק שזוהי תחילתה של מסורת. אנו ניצבים ימים ספורים מפתיחת העונה של הקבוצה הבוגרת וללא ספק המטרה היא לעשות עונה שונה ב-180 מעלות מקודמתה. אני שולח גם את כל הברכות והאיחולים למחלקת הנוער ומאמין שנקבל רק בשורות טובות".

לאחר הטקס נערך דרבי "תוצרת מקומית" בין שחקני קבוצת הנוער לבין בוגרי מחלקת הנוער בקבוצה הבוגרת. הבוגרים הוליכו 0-2 בקלילות, שחקני הנוער עשו מהפך וניצחו 2-3. דולב פלוט, נכדו של ראש העיר ובנו של אילן, האוהד המושבע, גנב את ההצגה עם צמד שערים והוכיח כי גדל  דור עם עתיד גדול. המשחק הסתיים בניצחון 2:3 לזכות הנוער.