גיז'רמו ישראלביץ': "מתגעגע לשנים היפות בנצרת עילית"

ישראלביץ ונדיב סימנטוב משחקים שש-בש בימים היפים
כוכב העבר גיז'רמו ישראלביץ', המתגורר בארגנטינה, שיגר קליפ ברכה לחברים לרגל המפגש של כוכבי עונת העלייה ההיסטורית לליגת העל. "מוטי היה המאמן הכי טוב שאימן אותי בישראל"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

 


"רציתי למסור דרישת שלום לכל משפחת הפועל נצרת עילית. אמנם עברו 20 שנה, אבל לא שכחתי אף אחד", אומר גיז'רמו ישראלביץ', אחד מכוכבי העלייה לליגת העל לפני 20 שנה.

ישראלביץ' בירך את חבריו לאותה קבוצה בקליפ מרגש ששיגר מארגנטינה, לרגל המפגש המרגש הצפוי מחר (חמישי) בגרין, לציון 20 שנה לעליית הפועל נצרת עילית לליגת העל. "מוטי היה המאמן הכי טוב שאימן אותי בישראל, יניב כהן היה הקפטן של קבוצה חבל על הזמן" מתרפק ישראלביץ', שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה.

ישראלביץ', בן 41, שאף זומן לנבחרת ישראל מתרפק: "אני מאוד מתגעגע לשנים היפות האלה, שהייתי נוסע מחיפה לאימונים עם נדיב ושחר סימנטוב, אלו היו השנים הכי טובות שלי בכדורגל ומעל כולם צריך להזכיר את בעל הבית אבוש, שעזר לי כשהיה לי קשה בגלל הצבא. הוא עזר לי ועשה למעני הרבה דברים".

ישראלביץ', שגדל באוניון סנטה פה ושיחק בארץ גם בהפועל כפר סבא ובמכבי תל אביב (מלבד בנצרת עילית ובמכבי חיפה) מסכם: "אני והמשפחה מקווים לחזור בעתיד לישראל, זו המדינה הכי טובה עבורנו".

בואו לעשות להם כבוד נגד מכבי יפו, 31/8 שעה 19:30.