מוטי מלכה תלה את הנעליים

החלוץ בן ה-32 הודיע על פרישה ממשחק פעיל לאחר יותר מעשור על כר הדשא: "אני נפרד מהמגרש כשחקן, אבל לא מהכדורגל"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

החלוץ מוטי מלכה הודיע היום על פרישה ממשחק פעיל בגיל 32 לאחר יותר מעשור על כר הדשא. מלכה התחיל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של המועדון ובאפריל 2010 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. בחודש אוקטובר של אותה השנה הבקיע את שער הבכורה שלו בקבוצה בניצחון 0–3 נגד אחווה עראבה וכעבור שלושה ימים כבש את שער הבכורה שלו בליגה בתיקו 2-2 נגד מכבי באר שבע. את העונה, מלכה סיים עם 9 שערים.

בהמשך, עבר ושיחק בהפועל באר שבע, הפועל ראשון לציון, מכבי נתניה, הפועל כפר כנא, הפועל רמת השרון, ובמועדון ספורט כפר קאסם. בתחילת העונה החולפת חזר לקדנציה שישית במועדון במהלכה כבש ארבעה שערים.

מלכה מסר: "זהו. נגמר. הפרפרים בבטן רגע לפני שעולים לחימום, ההכנות לפני היציאה למגרש ביום של משחק, ההרגשה שמרעידה את הגוף אחרי שרואים את הכדור ברשת וכן, גם האכזבה אחרי הפסד. אחרי 32 שנה שהכדור הוא חלק בלתי נפרד מחיי, הגיע הזמן להיפרד. איך נפרדים? מה כותבים? מה עושים עכשיו? קודם כל להודות לקב״ה שנתן לי את האפשרות ליהנות ולהתפרנס מהדבר הזה שנקרא כדורגל. לאבא שלי הגדול מכולם, תודה! שתמיד היית שם ביציע, תומך, מלווה ומכוון ברגעים המשמחים וגם בכאלה שפחות. למועדונים ששיחקתי בהם ולמאמנים שזכיתי לשחק תחתם , לשחקנים שחלקם הפכו להיות משפחה ולאוהדים שנתנו הרגשה הכי טובה בעולם! תודה!

הפציעה האחרונה גרמה לי להבין שיש דברים שהם יותר חשובים מהכל וזה המשפחה. אני נפרד מהמגרש כשחקן, אבל לא מהכדורגל. אין לי ספק שאמצא את המקום והדרך להישאר במקצוע שאני כל כך אוהב. מאחל לעצמי ומאמין בעזרת השם, שהשנה החדשה תיהיה מלאה בבריאות ובאתגרים חדשים".
מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, הודה למוטי על תקופתו במועדון ושיתף: "קיבלתי בעצב רב אך בהבנה את החלטתו לפרוש ממשחק פעיל. מוטי הוא גם אישיות ושחקן מהמדרגה הראשונה שהעניק לאוהדי הקבוצה רגעי אושר רבים. אני מאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך".