"מקדיש את הניצחון לאבא השני שלי"

הבלם וקפטן הקבוצה והקדיש את הניצחון על רמת השרון לחמו פליקס כהן ז"ל: "הוא היה גאה בי"
שתפו בוואטסאפ
שתפו בפייסבוק

הפועל נוף הגליל גברה אמש על רמת השרון 0-1 משער של שי מוסינקו והתברגה במקום הרביעי בלאומית עם 22 נקודות. עבור בלמה המצטיין והקפטן, ז'ניה ברקמן, זה לא היה עוד משחק. בשבוע שעבר הלך לעולמו חמו, פליקס כהן ז"ל, בן 73, אביה של אשתו גל, תושב עפולה ומהדמויות המוכרות בעיר.

ברקמן, שעלה למשחק עם תחבושת על פרק היד, עליה היה כתוב: "פליקס תמיד תהיה איתי", התקשה לחגוג עם חבריו בסיום והקדיש את הניצחון לפליקס ז"ל. "נכנסתי לפני 11 שנים למשפחה ומאז פליקס הפך לאבא שני שלי", הוא אומר.

ברקמן מספר שלא עברה בראשו שום מחשבה לפספס את המשחק. "אני יודע שפליקס עקב אחרי והיה גאה בי", הוא מספר, "אם זה היה תלוי בו הוא היה אומר לי לעלות לשחק".

על המשחק אומר ברקמן: "הניצחון הלך קשה אבל הסוף היה מתוק. היה חשוב לנו לנצח ולא משנה איך. אנחנו לא מסתנוורים, אנחנו עם הפנים קדימה, כבר בשבוע הבא מצפה לנו בני יהודה בבלומפילד וזה לא הולך להיות טיול קל".

פליקס כהן ז"ל
פליקס כהן ז"ל

על הדיבורים על חזרה לליגת העל אומר הקפטן בן ה- 32: "אשקר אם אגיד שאני לא רוצה לעלות ולשחק בליגת העל, אבל כרגע זה לא על הפרק. עכשיו אנחנו צוברים נקודות במטרה להשתלב בפלייאוף ואח"כ השמיים הם הגבול".